Friday 9 December 2011

Assalamualaikum semua...

Aku dah lama gila2 tak update blog.. Ala , lagipun sapa sangatlah nak baca blog aku yang baru nak membesar ni , hehe =( Takpelah , yang penting aku update..
Di pagi yang indah ni , aku cuba untuk meng-update walaupun takde benda yang nak dicakapkan.. Jadi , sambil2 layan K-pop , aku try lah..

 *woot...wooottt*

 Sekarang dah bulan 12 , jadi manfaatkanlah 2011 sebaik mungkin.. Cuti sekolah pun dah nak habissssssssssssss ! *sobs..sobs..sobs T_T* 

 

Ah ! Kuantan banjir !! Semua ketentuan tuhan .. Tapi Alhamdulillah , dah surut  


*depan Megamall bagi yang tahu jelah*

Sepanjang 2011 ni , banyak aku jumpa berita pelik2.. Tapi nantilah aku citer se2 ,HEHE 
*suspen lettew*


HAHA , entri aku kali ni pendek dan tergantung kot.. Kalau ada masa aku sambung , OKEY ?
BYEBYEBYE READERSSSS
Selamat Membaca


No comments:

Post a Comment