Tuesday 27 December 2011

Skype ?


Assalamualaikum


Wow ! SKYPE !?
 
Apa itu Skype ? Aku tahu , ramai dah yang guna Skype ni ..
So , aku pun nak lah cerita , cakap2 pasal *sekaip ni*
Kenapa ? Tak boleh ka ?
Jeles letteww~
Bagi yang tak tahu atau terlepas atau ketinggalan ke ,
*banyak pula 'atau' aku tu*
Aku bagi tahu dekat sini , walaupun aku sendiri ambil dekat wiki-wiki ~
Heheee~

Skype
is a proprietary voice over Internet Protocol service
and software application originally created by Niklas Zennström and Janus Friis, and owned by Microsoft since 2011.

Aku ada Skype tapi ..?
contact list , seorang pun tak ada !
HAHA , sebab aku lupa password dulu ,
tapi tiba2 je aku rasa nak sign in kan , 
so , aku try buat password baru..
Lepas tu , dapat lah sign in..

Jadi , sampai sekarang tengah fikir macam mana nak Skype-ing
dengan manusia2 atas muka bumi ni..
Aku ni malu2 nak webcam dengan orang tak kenal or lelaki gituu ~
sebab sekarang , semua tak boleh percaya !
Aku nak dengan kakak sendiri je , tapi kakak aku ni
busy pula time aku suruh dia install Skype tu..
So , nantilah aku pujuk dia walaupun *tangan di dada , mata ke atas* dia ada dekat rumah bersama aku..
HAHA

Skype dengan Yahoo Mesengger ? Mana lagi best ?
Bagi aku , mestilah YM , hehe sebab aku 'ngam' sikit dengan YM , 
dengan Skype ? , aku rasa "apa kebenda ni , how to use this ? OMG !"
Pastu , Skype kena bayar lah kalau nak guna untuk call oversea atau handphone
so , payah ! Skype ke Skype saja freeeeeeeeee ~
Cuma , YM slow sikit , Skype laju ~
So , better aku tak payah bagi sesiapa aku punya ID Skype , *memalukan yaww*

Kesimpulannya , ikut suka korang lah nak guna yang mana..
HAHA 
 
P/s : Minta maaf kalau entri kali ni , tidak best =)
Aku masih baru dalam dunia blogging
HARAP MAKLUM
 
Assalamualaikum
Annyeong
Zaijian
Adios
Ciao
Sayonara

No comments:

Post a Comment