Sunday 25 December 2011

Shopping Barang Sekolah ~

Assalamualaikum 
heheee ~bulan 12 dah nak habis , *tak habis2 dengan bulan 12 aku ni
so , budak2 sekolah mesti tengah tergopoh-gapah beli barang sekolah..
HAHA =)
btw , aku excited sekarang ni , sebab aku dah beli..
tapi nak beli tu pun satu hal , aku ni cerewet ,
pilih satu barang dah setengah jam , mungkin lebih *lama tak ? lama tak ?
tapi ada yang tak beli juga sebab elok lagi..





pastu kan pastu kan ,
bila dah buka sekolah nanti , 
budak2 tadika atau sekolah rendah mesti 'show off' sesama sendiri , macam dulu2 .. 
HAHA *evil laugh
Lagi 10 hari lagi nak buka sekolah , babai school holidays !


  

Sebenarnya aku tengah bosan gila2 ni , tak tahu nak buat apa 




so , sorry lah kalau aku punya post kali ni macam merepek sikit , 
tapi rasanya bukan kali ni je , sebelum2 ni pun kan ? kan ? kan ?
*hah tak ? tak baik tipu yaww ~

Oklah , 
nanti aku update lagi kalau ada benda2 tersinggah dalam kepala otak aku ni
terima kasih kerana sudi baca , 




kalau baca , jangan baca sekerat tau .. HAHA ~

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment