Thursday 26 January 2012

Bunyi Pelik Dekat Langit ?

Assalamualaikum
Aku cuba sedaya upaya untuk update hari ni. Aku tak bersemangat nak update sebab follower ciput macam hapee jee ~ yela , memang untung bila aku dah follow , orang tu buat bodoh je. Sejak aku ada Twitter , aku dah tak layan blog. LOL ! Ok2 , back to the topic..
Dekat dalam Facebook , ada artikel pasal bunyi pelik dekat langit. Dekat Sarawak. Aku dah baca lama , tapi saja2 nak cerita sekarang. HOoho +_+ . Aku tak tahu la nak cerita macam mana , sebab kalau betul , semua tu kekuasaan Dia . Yang penting sekarang , jangan lupa untuk sentiasa mendekatkan diri kepada-Nya. Aku memang takut sangat , terkejut bila tahu pasal benda tu. Siap masuk berita lagi. So , sekarang ni aku banyak search pasal dunia sekarang , banyak benda aku jumpa. 

Okey la , dah malam , babai ~ Assalamualaikum semua !

No comments:

Post a Comment